Hilal20_ 1 hafta önce yaşadım koşturarak hastaneye gittim duphaston kullanıyordum günde 3 kereye çıkarmamı ve 1 hafta boyunca tuvalet harici kalkmaması söyledi öyle geçti ancak lütfen ihmal etmeyin başka doktora gidin. Allah korusun Kese etrafında kanama alanı olabilir bebekte sorun olabilir yada hiç bi problemde olmayabilir ama bu normal değil bilginiz olsun. Benim de hiç biri yoktu çok şükür ne bebekte ne kese etrafında ama normal bişey olmadığı belliydi yani