Duygumut Manisa’da Mustafa Cihan baysal var ben çok memnunum .. ona gidebilirsiniz.gecen gün doktoruma muayene için gittim o günde kendisi yokmuş . mecburen başka doktora muayene olmaya gittim o da serdar Erman di ve asla serdar beyi tavsiye etmiyorum asla ama .. ona da mecbur kaldım yani .çok kötü bı üslubu var doktorun cinsiyet için ve ilaclarim için gitmiştim beni azarlar bı sekilde yüzünu eksiterek ne yani sadece cinsiyet için mi geldiniz dedi hiç hoş değildi üslubu ben memnun kalmadım ondan .herhalde bundan sonra cinsiyet öğrenmeye acile gidicez .insanın bütün hevesini kursağında bırakıyor. Mustafa bey e gidebilirsin ama randevu bulmak biraz zor oluyor .. özgür atlı yi bende duymustum.