Smyye1B Sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu dün ve bugün iç çamaşırımda dikisimin olduğu yerde kan lekesi görüyorum. Korkmalimiyim.
Hatiyce Doğum yaptınız doktora muayene olmanızda fayda var benim de sağ tarafımda kanlı akıntı gibi olmuştu enfeksiyon kapmış dikiş yeri krem falan vermişti
uraz_ve_annesi- Hatiyce merhaba benimde dikiş yerimin sol tarafında minik bir yerden kan geldi sezaryen olalı 20 gün, olduğu halde doktorum keremle antibiyotik verdi ama korktum hemen geçti mi sizin ekstra yaptığınız bir şey oldu mu
Hatiyce uraz_ve_annesi- hemen gecmişti kremi kullandıktan sonra bi sıkıntı yaşamadım yara izinin o kısmında diğer tarafa göre tam düz değil hafif çukur sanki düzelmedi gibi bu durum biraz canımı sıkıyor
uraz_ve_annesi- Hatiyce benimde hafif şiş duruyor inşallah geçer hemen valla büyük sıkıntı ya yürürken bile korkuyorum bişey olacak diye