Sansmelegi12 Selamünaleyküm hamis anneler demin lavaboda sonra sildiğimde fark ettim çok olmiycak derecede pembe bir akıntı oldu kaynannnami aradık ve nisan olabileceğini söyledi sizde de böyle bisey oldu mu şuan napmaliyim? Ve şuan 37+1 deyiz
Pcoslubiranne Sansmelegi12 doktorunuzu aramaniz lazim.Bunu kimse bilemez.Nişan olmasa bile lekelenme.de.önemlidir.
Busraferdi7 Sansmelegi12 Benim de şuan 2 nci gebeliğim ilk gebeliğim de oğlum 40+1 de geldi ondan 1 gün önce nişanım gelmişti o gün de kontrole gidip çatı muayenesi olmuştum ondan sonra gelmişti nişan doktorum her hangi bir sıkıntı yok demişti ama siz doktorunuza haber verin çatı muayenesi yapabilir 37+1 olmuşsunuz doğum için daha var olabilir ama bir gözükün doktorunuza
TinyBabys Sansmelegi12 nişan olabilir. Ama nişan gelmesi hemen doğumun başladığını göstermez. Ağrınız, sancınız, suyunuz gelirse veya kanama hali devam ederse acilden giriş yapmalısınız.
benguuusk Sansmelegi12 doktora gidin benim 34 haftamda geldi ama kahverengi şeklinde doktorumu aradım hemen gel dedi 4 adet ciğer geliştirici iğne verdi ve 10 taneye yakın iğne uzanıyorum ayağa kalkmam yasak sizin erken değil haftanız genede doktora gidin
Sansmelegi12 Pcoslubiranne canım devlet hastanesine gidiyorum arama şansım yok sıra da en erken 19 alabiliyorum şuan bekliyorum ama ne beklediğimi bile bilmiyorum
-Bal123- Sansmelegi12 devlet Hastanesinide arabiliyosun canım hastaneyi ara direk kadın doğuma bağlanmak istiyorum de ordan doktora sor ona göre seni çağırırlar yada soylerler
-Bal123- Sansmelegi12 hangi hastane ise internetten numarasını al ara hastanenin sekreteri acıyı zaten telefonu mesai saatleri içinde baglanabilirsin
Sansmelegi12 Kızlar Rabbım hepinizden razı olsun gittim hastaneye sukur hiç bi sıkıntı çıkmadı doğurmadı da daha bakalim