veryhappymom Selammm.. biz 5+ 3uz kalp atisini henuz dinlemedik ama korkuyorum kalp atisini duyar isek rahatlayacagimm. Sizde ayni durumdamisiniz?? 🤍
Bilgenim 5 +3 olduk biz de.Aynı durumdayım. Ama Rabbim hayırlısını versin diyorum bir taraftan hep. 🙏