Kartal Umut hastanesinde Süheyla Ayşe Mutluya gidiyorum. 27 haftalığım. Ben sormadan söylüyor. Çok güzel ilgileniyor. Psikolojik olarak rahatlatıyor. Doğuma her saatte gelirim sen merak etme dedi. Hatta tatile gider misiniz dedim yok kasımda tatilde ne işim var dedi 😂😂 ilk doğumumu Şeyma Araz da yaptım. Muayenelerde çok memnundum. Doğumda 5 cm açıklık olduğu halde direkt suni sancı verip mesai saati içinde doğur diye emretti. Ve doğumda istenmeyen bir kaç komplikasyon gelişti o da isteyerek yapmadı ama istesem dava ederdim kazanırdım.