ayseoznur Allah aşkına kara kışı geçirip benim gibi ağustosta üstüne hamileyken grip olan var mı?? Geçmesi için neler yaptınız?
Busra156 ayseoznur bolca yat dinlen bende griptim yeni atlattım çok zor oluyor hiç birşey kullanamıyoruz
61boncuk61 Ben de gribin sanırım. 36+3 haftalığım. Boğazım açıyor.ilik şeyler içiyorum. İlaç hiç bı sekilde kullanmıyorum parol dahil.gecmis olsun.
Merveheg Bende grip oldum ama bu gece oyle cok oksurdum ki acaba covidmiyim diye icime korku düştü 😔 gecmis olsun. Saglikla alsak bebisleri kucağımiza hayırlısıyla