Özelde yaptırırsan ücretli tabi ki. Devlette de yapıyorlar ücretsiz olarak. Ben testleri hep devlette yaptırdım. Yaşadığın yere yakın bir hastane varsa özele bir dünya para vermeye değmez kan testleri hormon testleri nerdeyse hepsi devlette de yapılıyor. Umarım sonuçların iyi çıkar