Asim_Mehmet Doğum için hastane odasında hediyelik,çikolata,içecek ikramı yaptınız mı? Kapı süsü hazırladınız mı? Nereden yaptırdınız, ne yaptirdiniz ve ne kadar tuttu, paylaşabilir misiniz ? Teşekkür ederim
mysweetbabyy Asim_Mehmet covid var zaten çoğu hastane ziyaretçi almıyor hadi aldı diyelim bence siz almayın yenidogan bebekler çok hassas olurlar
aryadamla Asim_Mehmet merhaba canım ben de bu konuları çok detaylı araştırıyorum ve 10 kişi de gelse 5 kişi de gelse süsleme yaptırmak istiyorum ilk bebeğim ben de çok heves ettim 😇 şehir olarak neredesin bilmiyorum ama istanbulda anadolu yakasındaysan “şeker gibi parti” var instagramda mini ve midi konseptler yapıyor bunlar uygun fiyatlı konseptler, avrupa yakasında isen fiyat farkı oluyor emin değilim pek. Ayrıca büyük masa konsepti de var. Hediyelik açıkçası internette çok pahalı oturduğun ilçede süslemeci vs varsa oralara sor ben öyle yapmayı düşünüyorum birkaç dükkan gezdim instagramdan aldığım fiyatların 5-10 lira daha düşüğünü söylediler bana mesela ve daha kısa sürede teslim ediliyor. İkramlık ben sadece çikolata düşünüyorum ona da internetten güvenemiyorum açıkçası eğer imkan olursa eminönünden bakmayı düşünüyorum gidemezsem de hacı şerif kaliteli diyorlar oraya bakacağım. 😇
Asim_Mehmet mysweetbabyy Haklisiniz, aileden birileri de olsa illa gelen olur o neden 10 kişilikte olsa birşeyler hazırlamak istiyorum, öyle heves ettim