Bilgeberf Merhabalar bugün 7 haftalık olduk kalp atımını dinlemeye gittik ama doktor sesi dinletmiyorum zararlı dedi sadece attığını söyledi böyle bir şey yaşan var mı
denizasigi Bilgeberf devlette benim de basima gelmişti bebek küçük olduğu için acmadilar 7 haftaliken kalp atışı oluştu dedi açmadı. ozele gidip dinlemiştik kısa da olsaa :)
Minikbebegim1999 Bilgeberf evt canim 12 haftada dinlettiler aynisini bana da dediler önemli degil ama kalp atışını goruyorsaniz dinlemesini daha sonrada yaparsiniz
Hallerimvarbenim Bilgeberf Ne alaka ya biz 6. Haftada dinledik kalp atışını her gittiğimizde dinliyoruz. Devlete mi gidiyorsunuz yazık günah ya bir dakika da olsa insan dinletir anne baba hakediyor o sesi dinlemek için neler veriyor
sunset_momy Bilgeberf benim doktoruma bu konuda bir kez daha hayran kalmıştım o da görüyorum ama dinletemem daha çok küçük demişti. Zaten kalbi atsın da ben duymasam da olur demiştim 🌸 ilerki haftalarda dinletti
Bilgeberf Hallerimvarbenim hayır özel hastane alanında çokta iyi bir doktor ilk kez duydum ben böylr bir şeyi ses dinlemek çok zararlı ben kıyıp dinletemiyorum dedi
denizasigi Bilgeberf valla çok uzun süreli dinlenmiyor zaten ben de 5-6 saniye dinleyebilmistim o sıra çok güçlü olmuyor zaten bebek çok küçük olduğu için sabır bi sonraki randevuda dinlersiniz inşallah