Kızlar merhaba .biz ek gıda dönemine yeni geçtik.patats vs denettm .üç gün olark.uc günde muz verdm alerji yapmadı ama kakasinda şöyle bir şey var.siyah kısa kısa iplik gibi bisiler var anlatabilmek için iplik dedm,kurt degl sizce bu alerji mi yoksa ek gıda olduğu için mi.severk yedi vücudunda da bir şey ckmadi