Kızlar merhabalar. 5 Ağustos saat 6 gibi sezeryanla doğum yaptım. Dün sabahtan beri ateş,kemik ağrısı (özellikle sırt ve boyun), baş ağrısı, boğaz ağrısı, burun akıntısı şikayetlerim var. Doktora sordum lohusalık ateşi olabilir dedi. Acile gittim ateşim 40.5 a çıkmıştı iki tane serum taktılar ve korona testi istedim her ihtimale karşı testim henüz çıkmadı. Bu durumu daha önce yaşayan var mı korkudan bebeğime yanaşamıyorum çok korkuyorum korunayım diye.