Elif_Erdem Pinarr9 37+2 haftalık ama yola da dönmedi kafası da büyük benimde isteğimle sezeryana karar verdik
Esrraadil Elif_Erdem benim kafa çevresi normal ama kuyruk sokumunda kırık vardı benim o yüzden kilosu fazla olunca zor olur diye planlı sezeryan olucak benimde ağustos sonu veya 1eylül de
Esrraadil S1907 şeker yoktu bende düzensiz gebelik şekeri vardı vücut şekeri dengeleyemiyordu sadece dikkat et tatlı yiyince uyuma hareket et denilmişti, bide 32 haftaya kadar hiç bişey yoktu 32de bianda oldu
S1907 Esrraadil anladım bendede başta yoktu,tatilde şeker cola felan tükettim sonraki muayende böyle bir durum oluştu,çnkü detylı ultrasonada girdm aynı şeyi perinotologda dedi şekerine baktr sen diye karın çevresi ölçüsü haftasyla uymuyo dedi,
Elif_Erdem Esrraadil sağlıkla gelsinler de artık nasıl olduğu önemli değil hayırlısıyla kavuşalım inşallah