**Herkese selam kızlar. Ben bugün devlet Hastanesi’nde kan ve idrar sonucumu göstermeye gidicem ama sonuç çıkalı 10 gün kadar oldu randevusuz bakar mı doktor acaba bilgisi olan var mı ilk defa gidiyor cem sonuç göstermeye o yüzden hiç bı fikrim yok 😐