Asdfggff Kızlar 41. Haftada doğuruyorum cuma günü inşallah suni sancı verecekler ilk olmazsa sezeryan olacağım dualarınızı eksik etmeyin lütfen sağlıkla kucağıma alabileyim meleğimi 🥰🥰
Saliha-Nur-Durgun İnşallah bi avazda doğurursunuz Allah yardımcınız olsun . Bizide cuma yatırıcaklar ama henüz suyum falan gelmedi nasıl olucak bi bilgim yok bilgisi olan cevap verirse sevinirim:) bu arada 39+2 yiz.