Kızlar bu gün 1 i 10 gece randevum vardı bı geldim doktorun kapısında 15 ine kadar izinli yazıyor madem izinli bu doktor ben nasıl randevu aldım ya olmaz böyle bir şey ya madem bı doktor izinli olucakdi neden randevu alina biliyor bosu boşuna gelmiş oldum ne yapicam ben şimdi 3 haftadır zaten gelmiyorum kontrole doktorun bir sonraki randevusu taa 28 inde acilden girsem bakarlarmi ne desem bakarlar veya veya başka doktora bu gün sıra felan alıp girebilirmiyim ki ?