leona98 Ben cok yazdim bu konuda. Ama cok sukur 30.haftaya kadar iyi gelmistim. En kisa 32 mm oldugu zamanlar oldu. Ama su anda 26.7 mm olcum yapildi (30+2 haftalik hamileyim) Doktor ilk seferdeki gibi korkutmadi beni. Sadece dinlenme ve fitil yazdi. Bu haftalarda basina boyle sey gelen oldu mu? Cok mu korkmaliyim? 🥲
Hulus leona98 riskli bir boyutta değil aslında bu haftalarda artık normal bile karsilanan değerler neden endise ettiniz bu kadar bilemiyorum ama benimde 28. Haftamda 29 mm çıktı doktorum 15 mm ve altı bizim için risklidir suan icin hersey yolunda dedi. Fitil kullanıyordum 1 hafta daha kullan ve bırak dedi. Perinotolog arkadasimlada konustum 15 ve altı olmadığı sürece biz sıkıntı görmeyiz dedi içim rahatladı.
Ulkr__ leona98 qorxmayın 32mm ile neçə həftə gelmisiniz 27mm ile de 6 7 hefte dayanacaqsınız ❤️size hansı şam yazdı
teachering06 25 mm in üstü riskli değil, 15 mm in altına düşünce ekstra işlem yapıyorlar, sizin doğuma kadar ancak 15 mm in altına düşer zaten, ki doğumda tamamem açılacak:) endişe etmeyin sıkıntı olacağını sanmıyorum sonlara gelmişsiniz zaten
teachering06 leona98 benim takibimi yapan doktor perinatolog, genelde ayda bir rahim ağzımı ölçer ve bana hep böyle söyledi 25mm ve üstü risk yok, 15 mm ve altı işlem yapılması gerekiyor pessar halka veya serklaj gibi. Rahat olun hiç birşey olmayacak:)
leona98 zehraay123 2.ayimizdan itibaren yasakli 🥺 bu defa da azalt dedi ben de zaten birlikde olmuyoruz dedim
leona98 Hulus 32 mm iken (19.haftamda) cok cektim🥺 hic yerimden kalmadim, 38-40 mm kadar uzadi. Su anda 26.7 mm gormek biraz korkuttu beni. Travma gibi 🥺
leona98 Ulkr__ insallah 🥲🥲🥲🤲🏻 Biogest 400 mq. Evvelde biogest istiafde edirdim dayandirmishdim. Chox inaniram o shama. Uzanmaya chox komek edir