Sizi asla korkutmak istemem ancak benim yolculuk öncesi hiçbir riskim yoktu aksine doktorum herşey normal diyerek yolculuk izni verdi ve ben bayramda yola çıktım memlekete memlekete geldiğimde tedbir amaçlı doktora gözükmek istedim ve burada rahim ağzımda açıklık ve jübilemle tespit edildi acil olarak o gün serklaja alındım. Doktora bu durumun sebebini sorunca yolculuk tetiklemiş olabilir dedi. Durumunuz zor ancak en yakın düzgün bir sağlık kuruluşuna başvurun ben ameliyatı olmasaydım 1 hafta içinde doğum yapacakmışım Ancak şuan 1 ay oldu bir sorunum yok tabi dinleniyorum uzanıyorum ve memlekette kaldım geri evime dönemedim.