Marshmallow1 Selam hanımlar bir şey sormak istiyorum, bugün doktorum açlık tokluk şekerime baktırdı açlık 94, 1 saat sonra ölçülen tokluk 99 çıktı. Değerler biraz garip geldi normal mi sizce?
Deletedmom52620 Marshmallow1 ahh şurada bekliyorum yarında testler devam edecekmiş parmaklarım acıyor artık 😩😩
Bebetooooooooooo Ben de bugün kan verdim şeker yüklemesini doktorum ona göre karar verecek . Açlık 80 küsür tokluk 104 çıktı ptesi gidicem bakalım ne diyecek