Feyzaerturk Haftamdayım akıntım hep vardı ama iki gündür çok aşırı yoğun sarı ve jel gibi hatta berrak bi sıvıyla birlikte geliyor bu kadar fazla akıntım hiç olmamıştı korkmaya başladım başına gelen yaşayan var mı?
Sarahh Feyzaerturk bizde 29 haftalığız 2,3 gündür bendede sarı renk ve fazla akıntı geliyor . kokusu ve kaşıntı felan olmadığı için bence normal enfeksiyon değil
Minnakannesi21 Feyzaerturk Kuzum bende22 haftalık hamileyim benimde arttı baya bende antibiyotikte kullandım . Bu haftaya kadar neler yaptın . Bende çok korkuyorum😔
MeriHera Feyzaerturk haftanız ileri eczaneden amniyon sıvısını belirlemek için kağıtlar var onlardan alıp uygulayın bi. Belki sızıntı şeklinde geliyorsur sizin suyunuz. Belki su değildir endişelendirmek istemem ama Dr gitmeden önce bu yöntemle içinizi rahatlatabilirsiniz
Feyzaerturk Sarahh Minnakannesi21 Doktor geçen hafta vajinal bi krem verdi ama oda işe yaramadı akıntım hep vardı ama iki gündür daha koyu sarı ve jel gibi o yüzden korktum bende doktor kontrolümde haftaya olmadı mesaj atıp soracağım
Feyzaerturk Eslem_1 MeriHera Defne_m _gzem1995_ Minnakannesi21 Sarahh Bende doğurdum tartışmayı açtığım 09.08 tarihinde yani akıntıda ciddi hatta çok ciddi bir şeymiş toparlanınca doğum hikayemizi yazacağım belkide herkes şaşıracak çok riskli bi ameliyat geçirdik ama iyiyiz çok şükür 😢🙏🏻🌸🐣
_gzem1995_ Benimde 2gun öyle yoğun akıntım gelmişti 19.haftada erken doğum yaptım doktoruna sor bence ben utandım sormadim şimdi sormadıgm için pismanim
Defne_m Malesef bende de aynı,bi süredir devam edebilirim var ama son bir haftadır baya yoğun bi şekilde olmaya başladı, bu hafta doktora gideceğim o zaman sorucam 37+5 im bu arada
Feyzaerturk Defne_m Benimde hep akıntım vardı ama gebelikte normal dedi doktor bir iki kere ilaç kullandım ama iki gündür koyu ve daha jelimsi o yüzden biraz korktum
Feyzaerturk MeriHera Evet eczaneden tedbir amaçlıda olsa alıp evde tutmak lazım ama yakındaki eczaneleri aradım hiçbirinde yok hatta biri ne olduğunu bilmiyo😬
Eslem_1 Benim de doğuma girdiğim gün yoğun akıntılarım gelmişti her zamankinden farklıydı şüphe de uyandırmıştı ama belki geçer diye bekledim sıradan akıntılardan sanmıştım ..küçük bir damla da kan gelmişti hatta..yine de doktoruma görünmenizde fayda var ihmal etmeyin derim..
MeriHera Feyzaerturk iyi olmanıza sevindim hikayenizi bekliyorum umarım her şey yolundadır, Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, tebrikler 🌸