kardelenertis Reglime bir gün kala dayanamayıp test yapmıştım negatif çıktı. Ama şuam reglim 5 gün gecikti tekrar test yapmalı mıyım?
Hallerimvarbenim kardelenertis Evet canım yap tabi geç döllenme olmuş olabilir yada beta değer yeni yeni yükselmiş olabilir
kardelenertis Şuan tüm belirtilerim regli üzerine kasık bel göğüs bacak ağrım var sanki sökülse regli olacak gibiyim ama olamıyorum da test yapıp yine negatif sonuç alırsam diyede korkuyorum
Hallerimvarbenim kardelenertis Benim 7. Haftama kadar falan kasık bel ağrım ve rengi sancım devam etti ilk haftalarda oluyor onlar. Negatifte çıkabilir pozitifte hangisi hayırlıysa inşallah 🙏🏻 En azından öğrenmiş olursun aklında şüphe kalmaz
MiracAlpinveUmutunAnnesi kardelenertis Göğüs ağrısı hariç hepsi bende de var benimde 4 gün gecikti dün test yaptım negatif
kardelenertis Bu kadar gecikmeye ilk idrar ile tast yapmama gerek var mı? Akşam yapsamda çıkar heralde iyi kötü bir sonuç değil mi
Hallerimvarbenim kardelenertis Aynen çıkar farketmez zaten beta değerin düşükse henüz sabahkinde de çıkmaz
yigitinannesiiiii kardelenertis canım bebek varsa testin sabahı akşamı olmaz ben öğlen yapmıştım ilk testimi emin olmak için ondan sonraki testi bir iki saat sonra yapmıştım aynı şekilde çıkmıştı farketmiyor yani😉😉
MiracAlpinveUmutunAnnesi kardelenertis Ya bilmiyorum ki bende tekrar test yapmak istiyorum aslında ama yine negatif sonucu görmekten korkuyorum açıkçası çok umutlanmak istemiyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi kardelenertis Öyle mi hayırlısı olsu napalim ya nasip Allah gönlümüze göre versin