Kızlar merhaba. Ben 5 haftalikken doktora gittim doktor keseyi gordu kucuk dedi 15 gun sonra gel bende 8 gun sonra gittim dayanamadm kese bos suan dedi olusmams daha bebek ve beni yolladi 1 hafta sonra gel diye hicbir sey soylemedi sorun var mi dedim hayirlisi dedi ozel bu arada hastane. Bu hafta da kahverengi lekelenmem oluyor cok korkuyorum. Yasayan oldu mu