Appayipyip Ebrugy ben 37+6 da başladım şu an 38+3 benim hissettiğim bir şey yok bakalım hastaneye gidicem bugün hiç umudum yok ama belki sancım falan çıkar 😅
kahvesever__ Ebrugy başlamadan doğuran ben 37+2 de doğum yaptım sadece hamileliğimin başından belli yürüş yapmıştım
Ebrugy Ask_hosmus Appayipyip kahvesever__ hamileliğimin başından beri hep yattım dışarıya çıkıp yurumedim bile sorunlu geçti hamileliğim şuan 35 haftalığım ve kaslarının biraz açılmasını istiyorum çok hareketsiz kaldı 🙈o yüzden sordum ki en doğru zaman kaçıncı haftada başlamak