Cans50 saglikla gelsinler insallah 🙏🏻☺️ Catlak kremini ben 12. Haftamdan itibaren kullaniyorum malum surekli nemlendirmek lazim mustela aldim o bitince frei oil hamile yagi var onu aldim kullanicagim watsonslardan bulabilirsiniz.
Bel agrisi bendede oluyor sizi seklinde ara ara cok ayakta kalinca ozellikle..
bende tetenoz ve detayliyi bekliyorum ne zaman gireceksiniz?
Beslenmende nelerr dikkat ediyorsun? su icebiliyormusun ben gunde 1 lt anca icebiliyorum 😞