19+2 günlük kasık ağrısı ve akıntı dolayisiyla hastaneye gittim doktorum rahimde açıklık var dedi rahimin huni şeklini almış erken doğum riskin var dedi 3-4 gün hastanede kaldım iğne serum tablet tedavisi gördüm doktor açıklık kapanmış ama dikkat etmelisin dedi bu durumu yaşayan var mı tekrarlama ihtimali ne kadar doktor iki haftada bir geleceksin artık dedi