Sonunda bende anlatıyorum şükürler olsun ki. 04.08.2022 de içime doğmuş gibi hafif sancım olmasına rağmen gel dedim eşime acile gidelim marmara Hastanesi’ne gittik. Sancım 120 lerde çıkıyordu ama ben hiçbir şey hissetmiyordum 2 cm acilmam vardı eve gönderdiler gece 1 de gel açılmama tekrar bakalım dediler gece 1 oldu. 4 cm olmuştu. Artık yatisim yapılmıştı. Normal doğum diye düşünürken doktor bebeğin kafasının geride olduğunu normal de zorlanacağımi söyledi önceki gebeliklerin de riskli olduğu için sezaryani kabul ettim. 05.08.2022 saat 14.01 de Duru Ela mi kucağıma aldım. Keşke normal yapsaydım diyorum tabiki ama sonuçta bebeğim sağlıkla kucagim da evimizdeyiz şimdi kızım 4 günlük. Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin. Şuan dikislerim ağrıyor yurumem de sıkıntı var basım catliyor ter basıyor onun disinda bir sorun yok 😀😀🥵🥴