Sedabalikkk 28 haftamdan itibaren hıçkırık tutuyor bebekte şuan 30 uncu haftamdayım ve daha kuvvetli doktora sordum daha erken dedi ama hıçkırık Emin’im sizde de oluyor mu bu durum
Faziletttt Sedabalikkk az önce uykudan uyanınca oldu bana aynı yerde sürekli tekme atıyor gibi oluyor neden erken demiş ki Dr ben 4 haftadır hissediyorum hıçkırığı 30 haftalık oldum bugün
kckynssna Ben 36 haftalığım bende de sürekli oluyor bence normaldir. Ve ben bundan çok rahatsız oluyorum 😰 ama bebişim sağlıklı olsun sorun değil🐥😍