Meleksimaa ben 10 yıldır sigara içen biriydim. En son 2 yıl elektronik sigara içiyordum hemde çok severek. Öğrendiğim gün bıraktım. Herkesin iradesi farklı elbette yargılayamam ama lütfen içmeyin organları yeni yeni oluşmaya başlıyor ve çevremde sigara içip çocuğu astımlı doğan, gelişim geriliği yaşayan insanlar duyuyorum. Artık kendimizden önce bebişleri düşünmek zorundayız. Bağımlılık meditasyonları var internette girin araştırın, sigara içmek istediğinizde bişeyler yiyin vs geçiştirin. Sigara çağrıştırıcak ortamlardan ya da durumlardan uzak durun, inançlı iseniz dua edin. O 2 dklık keyif geri dönüşü olmayan hasarlar bırakabilir unutmayın🙏