Kubranur44 Çok endişeliyim yeni öğrendim 15 haftalık gebeyim şimdiye kadar bebeğime zararı olmuşmudur
elfida91 Kubranur44 bende yeni öğrendim 2 eylülde randevum var dahiliye ..siz nasıl oldunuz ilaç başladnz mı
Rumeysa_Taylann52 Kubranur44 Hamileliğimden bu yana benim de tiroidim var 39+2 haftalık oldum hiç bir sıkıntı yok her ay düzenli değerlere bakılıyor dahiliye gidiyorum ilaç kullanıyorum 50 mg görün doktora önemli bir konu da geçmiş olsun
Dlkzz Kubranur44 Hamilelikten çıkan bir durum. Aynısı annemin basına gelmişti rutin kontorllerinde çıkmış ve ilaca başlamışlar cok şükür bebeğe bir zararı olmamış. Bu yüzden bende doktoruma sürekli bunu söylüyorum tiroit önemli.
Kubranur44 Endokrine gözük dedi doktorum gittim ilaç başlatmadılar ama takibe alalım dediler bebeğe çok şükür bir zararı olmamış hamilelikten dolayı yükselmiş