hemsreanne Aden ismi içime sindi yanına lina yada Lidya istiyorum lina ismi daha uyumlu oluyor gibi ama çevremizde de çok fazla var Lidya olursa biraz farklı olur gibi geliyor Yorumlarınıza açığım :)
Eldgrn hemsreanne canım sakın yanlış anlama dalga geçmek için gerçekten söylemiyorum Lidya biraz şu hani Lidyalılar var ya onun gibi bence Lina daha iyi daha uyumlu bana en azından öyle geliyor tabii karar senin bu benim kendi şahsi düşüncem
Kubra_miray_szr hemsreanne aden ismi sadece güzel lina veya lidya çok uyumsuz oluyor ve herkes koyuyor o ısimleri
hemsreanne Eldgrn yok yanlış anlamam teşekkürler yorumunuz için:) lina ismi daha uyumlu haklısınız sadece çok fazla olması biraz kafamı karıştırdı
hemsreanne Ozlemtastekin pera isminide çok beğeniyorum listemde vardı ama opera diye dalga geçen çok oldu çevremde bu yüzden elemek zorunda kaldım