newbabyno2 canım ben hep erkek bebek gördüm oğlum oldu,hayırlısıyla şimdi de kız istiyorum ikinci bu.Ruyamda da hep karnında kızın var muhabbeti geçiyor inşallah sağlıklı hayırlı bir kızım olur.Ama ne gorduysen o çıkıyor banada tersi olur demişlerdi öyle olmadı