Kızlar 18+5 haftalık hamileyim dünden beri hafif şiddette bildiğiniz adet olucakmisim gibi ağrı var bacağıma vuruyor sanki heran adet olucam sizce normal mi? Adet olma zamanım geldiğindeb dolayı olabilir mi doktora git diceksiniz de onun da yaoabilecegi birşey kalmadı progestan fitil proluton iğne serklaj antibiyotikler magnezyum sürekli yatma istaharat pozisyonu 😔 yine de ağrım var bu durumu yaşayıp normal sancı dicek arkadaşlar yok mu ya teselli edecek çok korkuyorum