Benim bir sıkıntım var sizlere sorarak yardım istiyorum bu sabah uyandim iç camasırımda ıslaklık vardı çok utanarak yazıyorum doktorumada ulasamadim belki burda birileri yardimci olur diye yaziyirum kusura bakmayın nolur islaklık pop kısmina kadar cikmisti çok korktum ne olabilir acaba sizlerde biyle birseyle karsilastinizmi amniyon sıvısı akıntısindan korkuyirum enfeksiyon gibi beyaz yada sari degildi bildiğiniz su ve kokusuz bi akıntı ne olabilir lutfen yardimci olun;( 19+3 haftalik hamileyim