meralgrbz Merhaba arkadaşlar 33+2 yiz şuan Dün geceden beri karnımda acı hissetmeye başlayıp doktoruma gittim idrar da enfeksiyon çıktı daha sonra nst ye yönlendirdi ve hafif sancılarım gözüküyor. 2 bugun iki yarın olmak üzere 4 ad çiğer geliştirici verdi yarın tekrar nst ye gireceğim ilk gebeliğim telaşlandım sizin de başınıza gelen olmuştur belki bu sekılde olup dogumu geç olan oldumu acaba
Nefesliva meralgrbz bende karnımda acı hissediyorum lavaboya çıkarkende idrardada acı oluyor önemsememiştim ama hafifte agrım var kasıklarda 32+6 haftalığım
Dxp8 meralgrbz son durumunuz ne oldu acaba? Sancıları ertelediler mi? Benim de 34+3te nstde sancı çıktı dün, doktor ilaç ve yatak istirahati verdi ama merak içindeyim böyle sancısı çıkanlar hemen doğuruyor mu diye.
Gmzegb Nefesliva benim tam 33+0 da tesadüfen çektirdiğim nst de 40 50 lerde sancım çıktı doktor rahim ağzın kapalı ve kalın en az 2 3 hafta istesen de doğuramazsın demişti 33+4 te tekrar nst çektirdim sancı yoktu yarın kontrole gidicem bakalım 34+1 oluyorum
meralgrbz Nefesliva canım kontrolun 34 de galıba senın de ıstersen bı ara doktorunla görüş ben de beklemek ıstemedım en azından bırsey var ıse enfeksiyon filan erken mudahele edılır
meralgrbz Gmzegb yarın tekrar baktırıcam bende umarım açıklık olmaz hala belimden sancı giriyor hareketlerım kısıtlı ama dogum sancısı böyle olamaz diyorum kendı kendime çünkü gecmıyor
Sil12 meralgrbz bugün çok kötü bi batma oldu sanki vajinama bıçak battı. Başka agrım olmadı . Şuan korktum
meralgrbz Dxp8 canım merhaba bızım henüz doğum olmadı 35+6 olduk her seferınde nst de sancı cıkıyor ama dogum ıcın herhangı bır belırtı yok bol bol dinlen beslenmene dikkat et inş zamanında gelecektır