oykumm_1233 her postun altına da su şekilde yorum yapanlar olmazsa olmaz zaten.
Sizinle aynı fikirde olmayan yargıç, duyar kasıcı mı oluyor hemen. Ne kadar sığ düşünce.
Bende geneyim, sigara kullanmıyorum, postu okurkende içen kimse hakkında en ufak bir zannim olmadı, sadece sizin için bu tutumunuzu önyargılı buldum.
Yargı dağıtan kimse gelmeden siz bitmissiniz daha postun altına, çok hızlısınız 😂😂