poyrazvearya Kızlar şuan 11+0 ım 25 Ağustos da randevum var Ozaman 13 haftalık oluyoruz ikili tarama için geç mi olur acaba sizler kaçda yaptırdınız
asetonluoje poyrazvearya ultrasonda ense kalınlığı ölçülüyor , bir de kan alıyorlar. 1 hafta içinde kan sonuçları çıkıyor
Elaeyl O haftalarda kalma en iyisi sonucu 12. Haftada alırsın 1 tüp kan alınıyor birde ultrasonda ense kalınlığı burun vs belli şeylere bakılıyor