Merhaba, sol göğüsümün altında bel tarafında 3-4 gündür bebek toplanıyor taş gibi oluyor. Kramp girmiş gibi oluyorum öyle olunca. Yumuşayana kadar hareket edemiyorum. 15-20 dk da bir de oluyor neredeyse gün içinde. Randevuma daha var ama doktora söylemek gerekir mi normal mi bu aylarda?