Merhaba kızlar, 16 haftalik hamileyim bebeğimin sağlık durumu çok şükür iyi fakat benden azar azar kanama geliyordu, bugün kadın doğum doktorum vajinal elle muayenesinde rahim ağzında polip olduğunu söyledi ve nadir de olsa kötü huylu olabileceğini söyledi, jinekolojik onkolojiye yönlendirdi, bu şekilde bir durum yaşayan var mı daha önce, varsa yazarsanız çok sevinirim çok endişeliyim , çok korkuyorum :(