YeniGebe96 gebelik boyunca vardı bende lökosit300-500 arasıydı hep 2 kere antibiyotik kullandım mecburen geçmedi ama hiç, doktora bebeğe geçer mi dedim doğunca görecez dedi oğlum doğduğunda maalesef ondada enfeksiyon vardı ama hiçbişey kullanmadan 1-2 hafta içinde atalattık çok şükür bol bol su için iç çmaşaırınızı ütüleyin sık sık değiştirin insallah geçer sizinki çok geçmiş olsun 🌸