Efnanada Merhaba 30 haftalık olduk çok şükür bu aralar sık sık hıçkırıklarını hissediyorum özellikle sabah kahvaltı yaptıktan sonra sürekli oluyor ya da bir şeyler yediğimde normal mi acaba ?
Ozlm0916 Efnanada normal canim benimki anne karninda cok hickirik tutardi simdi dogdu 19 gunluk olduk yine ayni hickiriyor gün icerisinde 😅😅😅