Bizde 29+5 olduk minik kızımla ben 3 kilo aldım şimdiye kadar.Benim ikinci gebeliğim ve ilk öğrendiğimden beri aşırı kasık ağrılarım var. Doktor ilk sezeryanin baştan savma bir şekilde yapıldığı için ağrıların var dedi.Bebişlerimiz için biraz daha dişimizi sıkalım.Yeter ki sağlıkli ve tam zamaninda doğsun kuzucuklar🥰