Yagmur3358 12 haftalık hamileyim henüz hiç göbeğim yok. Hamile olduğumu bilen kimse inanmıyor. Normal mi sizce? Sizlerin kaç haftadan sonra büyümeye başlamıştı karnınız ?
seyma9188 Yagmur3358 Benimki çok ufak çıkmaya başladı yarın 19 haftalık oluyorum. İkinci gebeliği olan arkadaşlarımınki daha önce çıkmış benden 1 ay küçük olan var çıktı diyo
Celiktss Kilonla,boyunla,iç karın genişliğiyle çok alakası var onun. Bireysel farklılıktan çok değişiyo. 20 olup büyümedi diyen de var, benim gibi 12de başlayan da vardır
Yagmur3358 Çok teşekkür ederim herkese. Çevrem resmen beni strese sokacaktı. Anormal bi durum bende mi var die düşünmeye başlamıştım artık.
Gamzee66 Yagmur3358 çevreye bakarsak stresten kalp krizi geçiririz. Kayınvalidemi çok severim ama bebeğime zayıf da ondan karnı çıkmadı deyip duruyor. Diyorum anne doktor her şeyin normal olduğunu söyledi. Yok yok diyor zayıf bu çocuk😂 o yüzden hiç takmıyorum. Bebeğim sağlıklı olsun da varsın göbeğim çıkmasın ne yapayım 🙈
vesilece Yagmur3358 benim o haftalar rahim pat diye büyümüş (doktorum demişti) daha 3 aylıkken hamile pantolonlarına başladım canım ama sonra sabit kaldı 🤭🤭 şimdi de 35 haftalığım çok küçük duruyor
kahvesever__ Yagmur3358 normal daha büyümesi için erken zaten 5 aylıkken 6 aylıkken çıkmıştı benim ki
Jelybon Yagmur3358 28 haftalık hamileyim. Görenler hiç hamile gibi değilsin diyor. 🤭 12 hafta ne ki daha çok erken. Benim de yeni yeni büyümeye başladı 😍
Gmzbiri Yagmur3358 12 hafta çok erken zaten karın büyümesi için bebek küçücük canınızı sıkmayın🤗20li haftalardan sonra büyüyo ve kişiden kişiye değişiyo. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması🤗