Gzdeee11 grip felan ola bilir bendede 1 kaç gün önce olmuştu belim kopacak derece ağrıyodu bide ateşim vardı doktora gittim test yapmadılar ama korona ve ya grip ola bilir dediler ilaçlar felan kullandım 1 tanede serum taktılar şimdi iyiyim ama bacağımdaki ağrı halen devam ediyor