Yediğimiz her şey çok gerekli oldugu için gereksiz seker girmesin diye yaptırmıyor bazı arkadaslar. Bide doktorları onermiyormus hangi doktorlar bilemiyoruz. Siz bence hiç burda oyalanmayin doktorunuza bir randevu alın ben bunu yaptırsam nolur yaptırmasam nolur diyin doktorun size yaptığı açıklamaya göre de hareket edin . Bu konu burda hiç çözülmedi. 23. Hafta da yapılıyordu yanlış hatırlamıyorsam.