Ezgi_hsyn pko var mi sizde ? Bana da kalp atışına kadar kullan dediler ama kimi yerde kullanılmaz düşük riski artıyor yazıyor kimi yerde kullanılmaması gerekiyor diyor aslında yıllar önce oglumdaki gebeligimde 12.hafyaua kadar icmistim ama o zaman böyle araştıran biri değildim simdi yorumları okuyunca tedirgin oldum