Asenakardg Merhaba kızlar 2 gün önce beta verdim 38.9 çıktı Bugün tekrar verdim daha çıkmadı ama hep sağ kasığım ağrıyor sizce normal mi gerçekten düşünmekten delireceğim
HilalEyce Asenakardg Bebeğin tutunma döneminde normal. Bir süre sonra o belirtiler bitiyor. Aşırı derecede olmadığı sürece sorun olmaz.