MomBse yok korkma her ette toksoplazma olmaz diyelim ki ette toksoplazma var sen de bu mikrobu vucuduna daha almamışsın yine de açık yaradan bulaşma olasılığı çok düşük hatta o eti çiğ yesen bile yine 100 de 100 toksoplazma bulaşak diye bir şey yok ve dediğim gibi ben et yemeği çok seviyorum hamileliğim boyunca et yedim ve ellerimde çoğu zaman yaraydı çünkü çamaşır suyuyla çok haşır neşirdim (hamilelikte çamaşır suyu kesinlikle sağlıklı değil ama mecbur kullanıyordum) çamaşır suyu ellerimi yara yaptı ve ben o şekilde etle eti yıkarken falan bolca temasta bulundum bu arada toksoplazma kan testimde negatif gelmişti bu mikrobu daha önce vucudum almamış olmasına rağmen hiç bir şey olmadı kendinizi strese sokmayın hamileliğin tadını çıkarın bebeğinizle güzel bir yürüyüşe çıkın bir bardak çay için sevgiler umarım sağlıcakla kucağınıza alırsınız yavrunuzu ☺️