Az önce de yazdım ama görülmedi sanırım 😔geçen hafta Pazartesi kan verdim 80 çıkmıştı dün verdim bugün sonuç 2218 çıkmış normal mi ilerliyoruz 7 ay önce düşük yaptım kürtaj ile alındı çok korkuyorum sıkıntı çıkacak diye lütfen anlayanlar bilenler birşey söyleyin Cuma günü randevüm var o güne kadar sıkıntı yapmak istemiyorum