15 haftalık ikiz gebeyim 13. Haftada serklaj oldum 2 haftaıdr dikkat etmeye çalışıyorum ayakta da kaldığım zamanlar oldu ama su aralar sankı rahmım çekiliyor gibi içerden bir de arada karnım sertleşiyor ve korkuyorum ne yapsam bilemedim doktor randevumda 2 hafta sonra