Sakin korkmayın. Ben de o zamanlar cok korkmuştum hemşire olmama ragmen bu denli ciddi bir sey oldugunu bilmiyordum. Araştırdım makaleler okudum . İlk dozda düşmeyince kurtaj yapalim dediler kabul etmedim doktorumu degistirdim. Yeni doktor 2. Teklif etti kabul ettim işe de yaradı. Hasarsiz atlattim çok şükür şu an yeniden gebeyim. Sizin de oyle olur inşallah. İlaci kalçadan mi yaptilar damardan mi yaptılar